Begin stage, of toch niet? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van LizeHendrikx - WaarBenJij.nu Begin stage, of toch niet? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van LizeHendrikx - WaarBenJij.nu

Begin stage, of toch niet?

Blijf op de hoogte en volg

24 September 2014 | Suriname, Paramaribo

Na enkelen dagen niks van me te laten weten, vond ik vandaag de tijd (en zin) om mijn blog bij te werken. De eerste 10 dagen zitten er al op in Suriname.

Maandag 22 september moesten we met stage beginnen. We hadden geen uur meegekregen dus we besloten om niet te laat erheen te gaan. Rond half 10 kwamen we aan. We vroegen achter Esmeralda en Elvira. Dit waren mensen van onze stage waarmee me contact moesten opnemen. Na 5 minuten daar te zijn, had ik al door dat het niet in orde was. Esmeralda had verlof, en Elvira hadden ze nog niet gezien. Ze belden haar op, had ze toch ook wel verlof zeker. Niemand wist dus eigenlijk dat we langs gingen komen. We hebben dan maar een korte rondleiding gekregen van de mensen die op dat moment aanwezig waren en daarna hebben we de kaft eens doorgenomen. Na 1.5 uur daar te zijn, hielden we het voor bekeken. Terug die fiets op en helemaal bezweet terug aankomen. Echt lekker!

We besloten dan maar om te bellen naar onze leerkracht omdat we niet goed wisten wat we moesten doen. Hij gaat contact opnemen met onze stagebegeleidster sheryl die momenteel nog in Nederland zit, maar het zag er al snel naar uit dat we nog een extra weekje verlof hadden. Door dit voorval kunnen we wel meteen op trip gaan van donderdag tot zondag wat echt de moeite moet zijn, hier hoor je later wel meer over.

De overige tijd maken we vooral veel gebruik van het zwembad. Anders is het hier niet te houden! Die 35 graden maakt me meerdere keren op een dag helemaal gek. Het zwembad maakt veel terug goed. Daar is er ook een kleine fitness (met goede airco uiteraard). Nooit gedacht, maar deze keer ben ik echt goed aan het sporten. Maar hoe lang ga ik dit grapje volhouden??

De afgelopen week hebben we ook al wat kennis gemaakt met de alcohol van hier. Deze is goedgekeurd wat weer een zorg minder is voor mij.

Zoals jullie lezen, is alles hier in orde! Enkel de zon wint de strijd voorlopig nog. Maar dankzij mijne windwaaier die ik vandaag gekocht heb, hoop ik op een betere nachtrust.

Tot de volgende!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2014

eventjes een kleine inhaalrace

30 September 2014

Eerste trip: Blanche Marie

24 September 2014

Begin stage, of toch niet?

19 September 2014

Eerste dagen in Suriname

Actief sinds 19 Sept. 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 2702

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: